Wednesday 29 February 2012

6th Anniversary

Sepatutnya aku masukkn entry ni pada 28/2,
tp disebabkan bnyk sgt kerja jd hari ni lah baru nk masukkan.
28/2 tu merupakan date aku couple dgn husband aku, ..hehehe
Mesti korang ckp date couple pun nk diigt...tp ikut suka aku la..
Setiap peristiwa yg berlaku kat diorg mst akn diigt dgn rapi.
Tapi kalo bg kaum lelaki rasanya mcm kurang igt je?
Kejadian tu berlaku kat Kolej Legenda, rasanya dlm pukul 9 mlm 
tengah berjalan balik dr makan malam kat food court then 
dekat depan blok lelaki aku cakap
Masa tu dia tgh bercerita pasal benda lain, tp kepala otak aku plak
tgh menyusun ayat mcm mana nak cakap. Then tiba2 aku mencelah & cakap
"Jom, kita couple nk tgu 1 thn tu lama sgt lah".
Masa tu dia terkedu & aku buat muka selamba je..
Hehehhehe.....
Aku dapat tgk muka dia mmg totally different & tersenyum lebar.
Then dia dgn cepatnya cakap "OK"
Macam kelakar la plak sbb aku yg ajak dia couple, tp sebenarnya
dia dh pena ajak aku couple tp aku cakap bg masa dulu.
Nak pikir2 la kununya..Tp x smp setahun punkan..
Jadi ktorg couple la lps tu...=)

To my husband tq for that time accept me as ur gf & now as ur wife.
Hope our marriage will last forever.
Love u ok!

2 comments:

Liyana said...

hehe... jiwa kental la ko mintak couple dulu... tp aku dulu pun aku yg mintak couple, buleh? harhar.. tp die dh pnh mntk dulu byk kali cuma aku cam jual mhl la konon, bluwekk, hahaha

-Azian Erdani- said...

mcm x cayer je ko yg mtk couple..hehehehe...
x ada la kental sgt..biasa2 je..